Q-meieriene om tildeling av midler: – Områder hvor vi som matprodusent også har et ansvar

Som forbrukerdrevet meieri inviterer Q-meieriene fansen til å gi forslag til ideelle organisasjoner som fortjener støtte. 
– Det er viktig at folk blir sett og hørt, slik at vi sammen kan skape løsninger som både begeistrer og er relevante. Med dette forbrukerengasjementet syntes vi det passet godt å la Q fansen gi innspill på hvem som bør motta tildeling av midler fra vår eier Kavlifondet, sier Q-sjef Kristine Aasheim. | Foto: Q-meieriene
– Det er viktig at folk blir sett og hørt, slik at vi sammen kan skape løsninger som både begeistrer og er relevante. Med dette forbrukerengasjementet syntes vi det passet godt å la Q fansen gi innspill på hvem som bør motta tildeling av midler fra vår eier Kavlifondet, sier Q-sjef Kristine Aasheim. | Foto: Q-meieriene

– Vi håper at mange at mange vil engasjere seg ved å gi en «Qudos» til en organisasjon du velger selv, eller til noen som er foreslått av andre, sier Q-sjef Kristine Aasheim. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev