Pilene peker nedover for vegetarmat

Synkende etterspørsel fører til at det produseres mindre vegetarmat og veganske nyheter, viser ferske tall fra NorgesGruppen. 
Kommunikasjonssjef i NorgesGruppen, Kine Søyland. | Foto: NorgesGruppen
Kommunikasjonssjef i NorgesGruppen, Kine Søyland. | Foto: NorgesGruppen

Det selges stadig mindre av produkter som markedsføres som vegetariske eller veganske, viser en fersk rapport fra NorgesGruppen. 

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev