Slik jobbet de for at Solo skulle bli en nasjonalskatt

En av landets mest kjente merkevarer fyller 90 år. Særlig et grep bidro til suksessen, mener Solo-sjef i Ringnes, Ida Davidsen. 
– Solen ble brusen hele landet kjente til. Dette skyldes ikke minst den aktive og profesjonelle bruken av reklame, sier Solo-sjef i Ringnes, Ida Davidsen. | Foto: Ringnes
– Solen ble brusen hele landet kjente til. Dette skyldes ikke minst den aktive og profesjonelle bruken av reklame, sier Solo-sjef i Ringnes, Ida Davidsen. | Foto: Ringnes

At Solo var det første varemerket på leskedrikkfronten som ble landsdekkende, er ikke tilfeldig, hevder Ida Davidsen, Solo-sjef i Ringnes. Det skyldes i stor grad den aktive og profesjonelle bruken av reklame, ifølge henne.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også