Coca-Cola topper listen over verdens mest verdifulle merkevarer

Kantar har gjort sin årlige rangering av verdens mest verdifulle merkevarer. Mange norske favoritter havner på topp i kategorien mat og drikke. 
Foto: Frederik Ringnes/NTB
Foto: Frederik Ringnes/NTB

Coca-Cola er verdens mest verdifulle merkevare innen kategorien mat og drikke, ifølge Kantars årlige rangering av raskt omsettelige forbruksvarer.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev