Slik skal Lerøy møte rekrutterings-vanskene i matindustrien

Selskapet satser på lærlinger, praktikanter og internships. 
– Mange studiesteder har Internships som en del av studieforløpet. Dette ser vi på som en stor fordel, sier Mona Løback Willumsen, Employer Branding & Recruitment Manager hos Lerøy. | Foto: Lerøy
– Mange studiesteder har Internships som en del av studieforløpet. Dette ser vi på som en stor fordel, sier Mona Løback Willumsen, Employer Branding & Recruitment Manager hos Lerøy. | Foto: Lerøy

Lerøy har strategien klar for å møte rekrutteringsvanskene i bransjen: De satser på lærlinger og praktikanter – i 2023 hadde selskapet 163 internships, 143 lærlinger og 25 traineer.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev