Dette bør mat- og drikkevareselskap gjøre fra dag én, mener teknologiselskap

– Avgjørende for om man lykkes, mener Goodtech. Matprodusent Alimenta har god erfaring med å utforske mulighetene som ligger i ny teknologi. 
– Jeg tror selskaper som ønsker å overleve må venne seg til at de konstant må være endringsvillige, sier Morten Nielsen, produktleder i Goodtech. Her fra Næringsmiddelagene 2024 i Tønsberg. | Foto: Synnøve Prytz Berset
– Jeg tror selskaper som ønsker å overleve må venne seg til at de konstant må være endringsvillige, sier Morten Nielsen, produktleder i Goodtech. Her fra Næringsmiddelagene 2024 i Tønsberg. | Foto: Synnøve Prytz Berset

– Det å ta teknologivalg i tidligfase er helt avgjørende for å lykkes, mener Morten Nielsen, produktleder i Goodtech.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også