– Viktig at merkevare-leverandørene fortsetter å innovere for å tåle konkurransen
De nasjonale merkevarene må skjerpe seg for å stå imot konkurransen fra markedet for egne merkevarer, mener NHH-professor.
Egne merkevarer (EMV) fyller stadig flere hyllemetre i butikken. Og det er særlig premiumsegmentet innen egne merkevarer som står for mye av veksten, ifølge Magne Supphellen, professor i markedsføring ved NHH.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Kolonihagen traff en nerve med økologi og bærekraft
For abonnenter