Norsk matbransje skiller seg ut i EMV-måling
Veksten i egne merkevarer varierer stort i de europeiske landene, viser en fersk oversikt.
Av Linus Calov Jacobsen, Synnøve Prytz Berset
Det er stor forskjell på hvor mye egne merkevarer (EMV) som finnes på matmarkedet i de europeiske landene. I noen land står EMV for mer enn halvparten av markedsvolumet, i andre står de langt svakere.
Allerede abonnent?Logg inn her
Les hele artikkelen
Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.
Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:
Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal
Start abonnementet ditt herFå ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger
Start en gratis prøveperiode for bedriften i dagRelaterte artikler
Kolonihagen traff en nerve med økologi og bærekraft
For abonnenter