Tine med økt resultat og salgsvekst i første tertial

Men svakere resultater fra datterselskapene Fjordland og Diplom-Is, i tillegg til svak norsk kronekurs, legger en demper på festen.
Tine sitt anlegg på Sem utenfor Tønsberg | Foto: Terje Bendiksby / NTB
Tine sitt anlegg på Sem utenfor Tønsberg | Foto: Terje Bendiksby / NTB

– Vi er stolte av at TINE skaper innovative produkter, setter forbrukeren i førersetet og treffer på store trender dette tertialet, sier konsernsjef i Tine, Ann-Beth Freuchen, i en pressemelding.

Allerede abonnent?Logg inn her

Les hele artikkelen

Få tilgang i 14 dager gratis. Det krever ikke kredittkort, og det vil ikke gå over til et betalt abonnement etter endt prøveperiode.

Dette er inkludert i ditt prøveabonnement:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Motta våre daglige nyhetsbrev
  • Full tilgang i vår app
  • Må inneholde minst 8 tegn, og inkludere tre av: Store bokstaver, små bokstaver, tall, symboler
    Skal inneholde minst 2 tegn
    Skal inneholde minst 2 tegn

    Få ubegrenset tilgang til MatvareWatch for 1720 kr per kvartal

    Start abonnementet ditt her

    Få ubegrenset tilgang for deg og dine kolleger

    Start en gratis prøveperiode for bedriften i dag

    Del artikkel

    Meld deg på vårt nyhetsbrev

    Vær i forkant av utviklingen. Få informasjon om det siste fra bransjen med vårt nyhetsbrev.

    Vilkår for nyhetsbrev

    Forsiden akkurat nå

    Les også